معرفی انیمیشن | شرلوک نومز «Sherlock Gnomes»
  • کد مطالب: ۱۳۹۱۸۷
  • /
  • ۲۲ آذر‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۵

معرفی انیمیشن | شرلوک نومز «Sherlock Gnomes»

انیمیشن شرلوک نومز Sherlock Gnomes با اسباب‌کشی عروسک‌هایی به نام نومئو و ژولیت به شهر لندن شروع می‌شود.

عاطفه جوینی - انیمیشن شرلوک نومز Sherlock Gnomes با اسباب‌کشی عروسک‌هایی به نام نومئو و ژولیت به شهر لندن شروع می‌شود. آن‌ها قرار است در باغ تازه زندگی‌شان را ادامه بدهند، هرچند این باغ آن‌طور که انتظار داشتند قشنگ و باصفا نیست.

آن‌ها ناگهان در پی اتفاقی متوجه می‌شوند که باغ خالی شده است و همه‌ی اعضای خانواده‌شان ناپدید شده‌اند. هنوز نومئو و ژولیت مبهوت این حادثه هستند که سروکله‌ی شرلوک نومز پیدا می‌شود.

او و دستیارش دکتر واتسون قول داده‌اند از نومز‌ها محافظت کنند. برای همین، ممکن نیست که اتفاقی برای آن‌ها بیفتد. او مثل یک کارآگاه چیره‌دست و حرفه‌ای همـــــه‌ی شواهــد و مــــدارکـی را که از مجرم به جا مانده است بررسی می‌کند و مطمئن می‌شود که باز هم همه‌چیز زیر سر مجرم قدیمی و کهنه‌کار، موریارتی، است!

شرلوک نومز به همراه دکتر واتسون و ۲عضو تازه‌ی تیم، نومئو و ژولیت، تصمیم می‌گیرند این معمای بزرگ را حل کنند. در میانه‌ی داستان، نومئو ناگهان در اتفاقی پیش‌بینی‌نشده ربوده می‌شود و همه را شوکه می‌کند.

معلوم نیست بعد از این ژولیت با همراهی شرلوک نومز چطور می‌تواند خانواده‌اش را نجات بدهد! نکند قبل از اینکه آن‌ها را پیدا کند، موریارتی بلایی سرشان بیاورد؟‌ شاید هم پای یک شخص دیگر در میان باشد!

 

نام انیمیشن:
شرلوک نومز Sherlock Gnomes

تاریخ انتشار:
۲۰۱۸

زمان:
۹۰دقیقه

کارگردان:
جان استیونسون

شرکت سازنده:
استودیوی پارامونت انیمیشن

کشور:
انگلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.